عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-11-03, 05:48 AM   #11
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
Thumbs up رد: مسدس بيرفكتا الماني 8 ملي

محمد بك معلوماتى عن تجربه فى مسدس ماوسر8مم ومسدس ايرما8مم والاثنين المانى اكتشفت ان المسدسات الالمانى لوباظت بتترمى لان من النادر تلاقى قطع غيار بعكس الايطالى الى قطع غياره ببلاش استاز سمير بتاع مصر الجديده اشتراهم ساعتها قطع غيار مع ان الاثنين كانت عيوبهم تافهه واحد الزناد بايظ والثانى التيله الى بتثبت المشط تالفه وازا لقيط تصليح له شوفو بكام الاول ممكن يكون بثمن مسدس جديد واحترس فعلا من زكى عوض لانه فى منطقه اجرام ومشواره صعب وانا رحتله من10سنين ولاقيته بيصلح فروده الخرطوش وده مخالف للقانون وربنا يوفقك
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس