اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79
شكرا للردود الجميلة وشكر مخصوص للاخ أبو متوسيكل الشهير بـ ( عادل عبده ) الى كان نفسى من زمن انى اتعرف عليه وطبعا مش ليه هو وبس بصراحة انا مبسوط انى عضو فى المنتدى ده علشان الناس محسساك انك وسط اصحابك القريبين جدا وشكرا مرة اخرى
|
الشرف لينا احنا يافندم ومنور وسط اهلك واخواتك