اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka
انا سامع اسمى يا عم عادل
هههههههههههههههههه
يا سيدى الرمسيس ديه بتجيب اى حاجه من اى حته المهم انك تجرب ع الاقل ع اى هدف ممكن تقول عليه مستحيل
صدقنى انا ما وقعتش بيها يمام الا لما كنت بجرب كده وحبه بحبه هاتبقى محترف
ربنا يوفقك وثق فى نفسك قبل بندقيتك
سلام عليكم
|
يادكتور حوكا احنا لينا الشرف ان انت معانا وانك تمتلك رمسيس
بعد اذن صاحب الموضوع بدل حوكا قالك الرسيس حلوه تبقى حلوه لانه بيرسم بيها فى الهوا
وراجل كفاءه بجد