رد: ممكن نتكلم جد شوية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam hamza
كلام موزون يا عم احمد
انا طبعا معاك
|
ربنا يخليك يا أستاذ حسام .. و نورت المنتدى .
__________________
✍
Smile ... tomorrow may be worse
فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..
™ AHMED ALI ™
THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF
✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌
ღ ♥ ♥ ღ
|