الموضوع: Cal 22
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-11-10, 01:15 AM   #3
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
Thumbs up رد: Cal 22

دا المسدس الساقيه الايطالى الانتمونيا يتعدل بس الطلقه الى تمشى عليه22 دى بتاعت الموريس ودى نادره جدا وهاتركب تبيكال لو الى فى بالى طلقته كبسونه نحاس طولها نصف سم ب كعب ومرسوم عليها مثلث دى تبيكال المورس بس من منغير مقزوف والاستاز احمد يفيدك اكثر منى فى تاكيد هى موجوده ولا لا لانه معه سلاح مرخص وخلى بالك دا مخالف للقانون
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس