الموضوع
:
التحرير معاهم ولا عليهم
عرض مشاركة واحدة
11-11-21, 10:33 AM
#
4
kiko_2015
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى:
38
رد: التحرير معاهم ولا عليهم
عااااااااااش عاااااااااش المجلس العسكري...اللي بيحصل ده حلال الله اكبر..هو حسني اللي رخص تمنا؟؟ والا احنا اللي بنرخص المصري لما نقول " عادي " بتحصل؟؟
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى kiko_2015
البحث عن كل مشاركات kiko_2015