رسالة خااااااااااصة للادارة الموقرة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الرسالة دي باعتها للي وافق انه يحط الاعلان بتاع البنات والشات اللي على صفحة المنتدى ده كدة مينفعش احنا اتعودنا على الادب والاحترام في المنتدى ده ويا ريت اللي وافق على الاعلان ده يلغيه بسرعة ده المنتدى فيه شباب معدوش السن القانوني وبالطريقة دي احنا كدة هنخلي شباب المنتدى الشيطان يلعب في دماغهم وانا مرضاش بكدة
ارجو من الادراة اتخاذ اللازم من هذا الاعلان
وشكرا
|