رد: رسالة خااااااااااصة للادارة الموقرة
ربنا يخليك يا عادل باشا بس المفروض مكنش ده يحصل احنا ما بنصدق نظبط المنتدى
نقوم نقع في مشكلة تانية
احنا كدة كل لما نطلع من حفرة نقع في ضحريرة
مش عايزين نشمت حد فينا برده
احنا الاصل يا اعم الحج والمفروض نبقى قدوة حسنة
|