الموضوع
:
ادعيلها بالشفاء (ده لو بتحب الخير)
عرض مشاركة واحدة
11-11-29, 01:50 AM
#
5
محمد بيه صابر
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: غمرة
المشاركات: 573
معدل تقييم المستوى:
8
رد: ادعيلها بالشفاء (ده لو بتحب الخير)
اللهم اشفي كل مريض مسلم
وعاف كل مبتلي مسلم
وتب علي كل عاص مسلم
وأغفر لكل مذنب مسلم
اللهم ارزقها الشفاء وارزقها القناعهبأمرك والرضاء به في السراء والضراء
محمد بيه صابر
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد بيه صابر
البحث عن كل مشاركات محمد بيه صابر