الموضوع
:
مش عارف اظبط التليسكوب
عرض مشاركة واحدة
11-12-03, 05:39 AM
#
13
tarekvb
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى:
139
رد: مش عارف اظبط التليسكوب
حركة الصليبة مش هتتشاف بالعين المجردة لان تحريكها بيكون بسيط جدا
tarekvb
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى tarekvb
البحث عن كل مشاركات tarekvb