الموضوع: أضحك من قلبك 2
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-04, 10:20 AM   #2
okapi knife
صياد قديم
 
الصورة الرمزية okapi knife
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,322
معدل تقييم المستوى: 24
okapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: أضحك من قلبك 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahem مشاهدة المشاركة
انا افهمك انا عاوز اية:
عاوز أشهد شهادة حق عشان لو مت ربنا يحفظ ولادى كما وعد الله بنص القرآن.
أرفض السكوت عن الحق حتى لا أكون شيطان أخرس
تحياتى لكل واحد محترم وعارف الأصول والأخلاق وحاسس بنعمة الاسلام ربيفتح كتاب ربنا وبيفهم منة
اما بالنسبة لقصة الغتاتة فدى تشرفنى لانى بترمينى بصفة بذيئة وانا صاحب حق أسأل الله ان أثاب علية
المنتدى كلة بيتكلم .. مخدتش بالى
و..الحمد لله
ربنا يهدينا و يهديك
__________________
يا بخت الي طبعو النسيان
okapi knife غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس