عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-04, 01:42 PM   #5
أبو شمس
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أبو شمس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,591
معدل تقييم المستوى: 188
أبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدى
افتراضي رد: حلم ان تضرب علي مسافة 118 متر.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان مشاهدة المشاركة
سؤال للسادة مستخدمى الاسكوب هو لية ما خلاش الجمامة جوة الصليبة بتاعة الاسكوب وضرب لو لاحظتم هاتلاقوا ان الحمامة ما كانتش جوة الصليبة
لان مع المسافة بتبدأ الرشة تفقد قوتها و تستجيب لجاذبية الارض
و تنزل لتحت بالتالي لازم تخلي اشارة الاسكوب مرفوعة
و دي انت بتعرفها مع الوقت و حسب انت ظابط الاسكوب علي
مسافة اد ايه
__________________

قال صلى الله عليه وسلم (كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان سبحان الله وبحمده ** سبحان الله العظيم)

أبو شمس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس