اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان
سؤال للسادة مستخدمى الاسكوب هو لية ما خلاش الجمامة جوة الصليبة بتاعة الاسكوب وضرب لو لاحظتم هاتلاقوا ان الحمامة ما كانتش جوة الصليبة
|
لان مع المسافة بتبدأ الرشة تفقد قوتها و تستجيب لجاذبية الارض
و تنزل لتحت بالتالي لازم تخلي اشارة الاسكوب مرفوعة
و دي انت بتعرفها مع الوقت و حسب انت ظابط الاسكوب علي
مسافة اد ايه