الموضوع
:
انا راح ادفع 3000 جنيه للي بيجيب لي جلوك 17 من امريكا
عرض مشاركة واحدة
11-12-05, 09:36 AM
#
1
جلوك جلوك
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى:
0
انا راح ادفع 3000 جنيه للي بيجيب لي جلوك 17 من امريكا
3000 في جيبك
وباقي مصروفات المسدس علي
تحياتي
.
جلوك جلوك
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى جلوك جلوك
البحث عن كل مشاركات جلوك جلوك