الموضوع: استفسار
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-11, 02:28 PM   #3
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: استفسار

3 أيام فين بس يا باشا

إنت بتسأل عن الهاي باور
دي بنادق بتعدي سرعتها 200 م / ث ومنها الكرال طبعا (240م / ث)

وبالنسبة للكرال سعرها كام.. ممكن تسأل هشام سمير.. هوا تاجر هنا وراجل محترم جدا وطبعا حتلاقيها أقل من كدا بكتير.. حوالى 1200 1400

وبالنسبة للرش.. لو رمسيس إستخدم الماجنم لأن قوة إختراقة عالية ويعوض السرعة القليلة للبندقية
وبالنسبة للكرال أو الهاي باور .. ممكن تستخدم الماتش.. قوة صدمة عالية .. أو علي حسب الأهداف إلي بتضرب عليها

__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس