الموضوع
:
هاااااام جدا للادارة والاعضاء
عرض مشاركة واحدة
11-12-13, 08:20 AM
#
2
Ahmed El Sarky
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى:
42
رد: هاااااام جدا للادارة والاعضاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy
فعلا يا احمد باشا ده حتى لسه البوست الجديد
ازاى ده
حاجة غريبة . دة حتي المواضيع لسة طازة عندنا ونشوفها هناك
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
Ahmed El Sarky
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Ahmed El Sarky
البحث عن كل مشاركات Ahmed El Sarky