11-12-13, 08:33 PM
|
#5
|
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 790
معدل تقييم المستوى: 9
|
رد: تربيه الحمام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.amg
يا باشا إحنا لسه بنقرأ الموضوع.. أصلو عايز مذاكرة
بس بجد الله ينور
مجهود رااااااااااااااااااائع
|
يا باشا زاكر براحتك بس خلي بالك الامتحانات علي الابواب
__________________
لا اله الا الله محمد رسول الله
I ♥ Allah
م/اسلام
|
|
|