الموضوع
:
السؤال ده بتكرر كتير وعوزين اجابات لو سمحت
عرض مشاركة واحدة
11-12-15, 04:55 PM
#
9
fishtic
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى:
59
رد: السؤال ده بتكرر كتير وعوزين اجابات لو سمحت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mndo222
شكرا للاهتمام
ممكن اعرف طيب ال p22 في منه 9ملي في مصر ((جديد من محل)) وسعره كام
موجود ال 99 جديد من محل ف الزقازيق ب 3500
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى fishtic
البحث عن كل مشاركات fishtic