عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-17, 06:05 PM   #2
Ahmed El Sarky
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Ahmed El Sarky
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42
Ahmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة commando مشاهدة المشاركة
يا جماعة اتقو الله الناس دى هى اللى ابتدت مش الجيش خافم ربنا
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing


مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
Ahmed El Sarky غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس