رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
|
و الله يا أبو حميد فى صورة تانية من العيار التقيل بس ربنا يستر على البلد ...
__________________
✍
Smile ... tomorrow may be worse
فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..
™ AHMED ALI ™
THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF
✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌
ღ ♥ ♥ ღ
|