اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2
علي كلامك الكل يفضل في بيته ويضرب علي قفاه زي زمان .... ماحنا شعب اتعود علي ضرب الجزم ونسكت ..... اللي عاوز ينام تحت اللحاف ينام بس اكيد الدور جاي عليه قريبا
منتهي السلبية
|
يا سيدي الفاضل لما يكون عندك وضع مش مستقر وفي ناس من مصلحتها انها تخرب في البلد يبقي ابعد وانتظر واذا لم يحدث تغيير انزل واعمل ثورة ..........