اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky
يا سيدي الفاضل لما يكون عندك وضع مش مستقر وفي ناس من مصلحتها انها تخرب في البلد يبقي ابعد وانتظر واذا لم يحدث تغيير انزل واعمل ثورة ..........
|
طيب واستني ايه ؟؟؟؟؟ اذا كنت عارف مين اللي عاوز يخرب البلد ليه استني اكتر من 10 أشهر ؟؟؟؟؟
ادرس ثورة رومانيا ضد شاوشيسكو هتعرف ان ما يحدث في مصر الان هو صورة طبق الاصل مما حدث بمعني اخر ان الجيش يطبق خطوات رومانيا وبالتالي الرئيس القادم سيكون واحد من اثنين (احمد شفيق او عمر سليمان ) وترجع ريمه لعادتها القديمه ......... نفسي نستفاد من دروس التاريخ