رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم
علي فكرة انا خدمت مع احمد شفيق وكنت بشوفة كل يوم والله العظيم راجل نظيف بس لاتقلق مش هيكون رئيس ولا عمر سليمان ........... وفكرة لية نستني دة علشان كل حاجة في بلدنا ماشية زى السلحفاء ودلوقتي جة الجنزوري وراجل محترم يبقي اديلة فرصة ونهدي بقي .
(الثائر الحق هو اللذي يثور ثم يهدا حتي تستقر الامور ) ونسال قرائة الفاتحة للشعراوي
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|