رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم
المشكلة مش فى الناس تقعد فى بيوتها ولا تنزل التحرير المشكلة انى انا كمواطن بعيد عن موقع الاحداث لما اشوف المناظر اللى فى الصور دى هلعن الجيش بافرادة وقياداتة لان احانا مش فى فلسطين هنا بنتعامل مع يهود عشان يحصل لاخونا وبناتنتا ومهاتنا كدة ومش ممكن اى حد يتقبل اى مبررات لهذا الفعل حسبنا الله ونعم الوكيل
|