عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-17, 06:26 PM   #6
فوزى السيد
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية فوزى السيد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: رشيد بحيرة
المشاركات: 679
معدل تقييم المستوى: 15
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

المشكلة مش فى الناس تقعد فى بيوتها ولا تنزل التحرير المشكلة انى انا كمواطن بعيد عن موقع الاحداث لما اشوف المناظر اللى فى الصور دى هلعن الجيش بافرادة وقياداتة لان احانا مش فى فلسطين هنا بنتعامل مع يهود عشان يحصل لاخونا وبناتنتا ومهاتنا كدة ومش ممكن اى حد يتقبل اى مبررات لهذا الفعل حسبنا الله ونعم الوكيل
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس