عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-17, 06:43 PM   #15
jhoncarbntr
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: K.S.A
المشاركات: 392
معدل تقييم المستوى: 8
jhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريق
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

الرجاء عدم الاهتمام بالناس اللى مدفوع لها فلوس لان اراءها ملهاش اى منطق ومتعرفلهمش هما عايزين ايه اصلا غير كل اللى عايزينه استمرار القلق والاحداث الاول موش عايزين رئيس الوزراء تم تغييره وبعدين الجيش فى ايده السلطة موش عايزين كده والجيش راح حول السلطة ودلوقتى موش عايزين كمال الجنزورى ....لا بقى ****** عليكم دانتم عايزين ******* لامؤاخذة امال عايزين ايه ياحلوين موش فاهمين لكم حاجة انا اقولكم ياترى عايزين كل شوية يحصل شغب علشان كل شوية نقول الجيش بيضرب فى المتظاهرين اللى هما اساس بيتظاهروا ليه اقولكم دى كمان علشان موضوع سوريا لسه مخلصش والفوضى موصلتش لمرحلة قوبة لغاية دلوقتى بالتزامن مع خروج امريكا من المنطقة وكون مصر وسوريا فيهم فوضى يبق4ى ده مبرر لاسرائيل المسكينة انها تحمى نفسها فتتوسع قول مترين فى سوريا ومترين فى مصر وهيصوا ياعملاء ياخونة ياكلاب القرش مؤامرة مؤامرة على مستوى عالى ملايين بتدخل وتستخدم فى شراء الانفس الضعيفة لتوليع العملية والدمار والثورة الفرعية المزعومة بس اللى يفهم
jhoncarbntr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس