رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jhoncarbntr
الرجاء عدم الاهتمام بالناس اللى مدفوع لها فلوس لان اراءها ملهاش اى منطق ومتعرفلهمش هما عايزين ايه اصلا غير كل اللى عايزينه استمرار القلق والاحداث الاول موش عايزين رئيس الوزراء تم تغييره وبعدين الجيش فى ايده السلطة موش عايزين كده والجيش راح حول السلطة ودلوقتى موش عايزين كمال الجنزورى ....لا بقى ****** عليكم دانتم عايزين ******* لامؤاخذة امال عايزين ايه ياحلوين موش فاهمين لكم حاجة انا اقولكم ياترى عايزين كل شوية يحصل شغب علشان كل شوية نقول الجيش بيضرب فى المتظاهرين اللى هما اساس بيتظاهروا ليه اقولكم دى كمان علشان موضوع سوريا لسه مخلصش والفوضى موصلتش لمرحلة قوبة لغاية دلوقتى بالتزامن مع خروج امريكا من المنطقة وكون مصر وسوريا فيهم فوضى يبق4ى ده مبرر لاسرائيل المسكينة انها تحمى نفسها فتتوسع قول مترين فى سوريا ومترين فى مصر وهيصوا ياعملاء ياخونة ياكلاب القرش مؤامرة مؤامرة على مستوى عالى ملايين بتدخل وتستخدم فى شراء الانفس الضعيفة لتوليع العملية والدمار والثورة الفرعية المزعومة بس اللى يفهم
|
الله ينوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عليك
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|