اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2
بطلوا بقي نغمة اسرائيل وامريكا وخليكوا في حالكوا ....... بكرة لما يجي يوم تشوف امك مكان البنت دي ابقي خلي الجنزوري ينفعك ... فعلا اتباع العباسية ...... متخلف
|
وانا معاك وعايزين نعرف هما مين اللى مدفوع لهم فلوس يا افندينا