اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2
الاخ المشرف بيقولي ارجو الالتزام بقواعد المنتدي ... اي قواعد ?????????? انا كل اللي قلته ان في ناس مش هتتحرك غير لما تشوف امها او اختها في الموقف ده ... هل في ذلك مخالفة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اذا كان نعم فارجو شطبي من هذا ( المنتدي ) فورا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
وانا ارجو شطبى معك اذا تم هذا