الموضوع: السوق ناااااام
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-18, 02:16 PM   #7
mzkader
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mzkader
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: السوق ناااااام

معلش يا جماعة ما أحنا برده لازم يكون عندنا مخ نفكر بيه لما الجاكل يوصل 2000 جنيه و الناس تشترى يبقى عليه العوض لان المسدس ده و الله أخرو 700 800 جنيه و الــ كان بيشتريه قبل الثورة و أقصد المستورد بيستوردو بنفس السعر دلوقتى يعنى لما لقوا السوق بيبلع البضاعة ضاعفوا ثمنها 3 مرات ولسه حسبى الله ونعم الوكيل
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس