عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-20, 05:03 AM   #6
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
Thumbs up رد: الفقره المفتوحه..التعليق للاعضاء

ده احقر واخطر من الى افتروا على البنت والفتاه مبداء ضرب الفتيات وتعريتهن والسحل مرفوض دول لو يهود ماكانو ضربو البنت كده للاسف 000 المبداء ياسيدى ابو لحيه انا ضده سواء كانت منقبه -مسلمه-مسيحيه-وثنيه-داعره -مدسوسه-0000دى مصريه روح احلق دقنك وشيل علامه الصلاه الى فى وجهك لان المنافق عقابه اسواء من الكافر
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس