عضو مش جديد
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بقى مش عضو جديد فى المنتدى ؟
انا عبدالله ,خواجة.بس لاكونت بتاعى واحد عرف الباسورد وغيره
وقلقلن ليخش يشتم او يزعل اى حدع المنتدى ويفتكر انو انا
ان شاء الله وطبعا بعد اذن الاداره الاكونت يتقفل
واسف جدا جدا بس مش عارف قول لمين فى الاداره
فياريت الى يعرف يقولى
|