الموضوع
:
الأخوه مالكى البى إس إيه إم كى 7 نمرة 2
عرض مشاركة واحدة
11-12-25, 02:01 PM
#
6
مصطفى ابواسماعيل
صياد متميز جداً
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: حلوان
المشاركات: 1,380
معدل تقييم المستوى:
57
رد: الأخوه مالكى البى إس إيه إم كى 7 نمرة 2
مع احترامى لاخوة الكرام الديانا احسن من حيث المتانه والقوة والسرعه وضربت بيها ثعالب وماتت من اول ضربه كان الضرب فى العنق والرأس من مسافه كبيره لاتقدر عليها اى بندقيه
مصطفى ابواسماعيل
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى مصطفى ابواسماعيل
البحث عن كل مشاركات مصطفى ابواسماعيل