الموضوع
:
الماده بتاعت الرشايه بتتباع خام؟
عرض مشاركة واحدة
11-12-27, 06:49 PM
#
4
omarmagic
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى:
17
رد: الماده بتاعت الرشايه بتتباع خام؟
مستحيل لانها بتتعمل بمقاسات معينة وبدقة متناهية وكمان دى بتتصب صب ونمرة الرشة (1_2_3)
لو عندك الامكانيات دى يبقى ربنا يوفقك
لك وافر الاحترام والتقدير
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى omarmagic
البحث عن كل مشاركات omarmagic