الموضوع: أنا فل فل فل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-29, 09:39 PM   #6
Qoldus
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Qoldus
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مدينة نصر- القاهرة
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 7
Qoldus مستواه غير معروفQoldus مستواه غير معروفQoldus مستواه غير معروف
افتراضي رد: أنا فل فل فل

بصراحة الراجل ده لو جراله حاجة هأزعل قوي...زي ما زعلت كده على القذافي...الإثنين دمهم خفيف وبيسلوني...بينسوني هموم الدنيا...كان نفسي حد يريح القذافي قبل ما يواجه مصيره المحتوم ويجاوب على سؤاله لما قال...من أنتم؟!...بس بصراحه عوكشة تفوق عليه...كل يوم بنكتشف فيه موهبة جديدة...النهاردة بيغني...وبكره ها يرقص...وبعد بكره مش عارفين ها يورينا إيه؟!...أدينا قاعدين مستنيين...
__________________
لا تنظر في عين ضحيتك...عندما تكون جاهزا والهدف في مرماك...إحتفظ بهدوئك...خذ نفس عميق...أخرج نصفه...إكتم نفسك...ركز...إستعد...إضرب...إياك أن تتردد...الأولى لك...والثانية عليك...
Qoldus غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس