اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qoldus
بصراحة الراجل ده لو جراله حاجة هأزعل قوي...زي ما زعلت كده على القذافي...الإثنين دمهم خفيف وبيسلوني...بينسوني هموم الدنيا...كان نفسي حد يريح القذافي قبل ما يواجه مصيره المحتوم ويجاوب على سؤاله لما قال...من أنتم؟!...بس بصراحه عوكشة تفوق عليه...كل يوم بنكتشف فيه موهبة جديدة...النهاردة بيغني...وبكره ها يرقص...وبعد بكره مش عارفين ها يورينا إيه؟!...أدينا قاعدين مستنيين...
|
ممكن يجيب معاة بطة ويظغطها ههههههههههههه