الموضوع: أنا فل فل فل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-29, 09:59 PM   #7
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أنا فل فل فل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qoldus مشاهدة المشاركة
بصراحة الراجل ده لو جراله حاجة هأزعل قوي...زي ما زعلت كده على القذافي...الإثنين دمهم خفيف وبيسلوني...بينسوني هموم الدنيا...كان نفسي حد يريح القذافي قبل ما يواجه مصيره المحتوم ويجاوب على سؤاله لما قال...من أنتم؟!...بس بصراحه عوكشة تفوق عليه...كل يوم بنكتشف فيه موهبة جديدة...النهاردة بيغني...وبكره ها يرقص...وبعد بكره مش عارفين ها يورينا إيه؟!...أدينا قاعدين مستنيين...
ممكن يجيب معاة بطة ويظغطها ههههههههههههه
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس