عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-12-30, 09:07 PM   #3
fesal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fesal
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر الجديده
المشاركات: 1,299
معدل تقييم المستوى: 21
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: يريت يتعمل موضوع عن أسعار الرش في مصر والانواع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blow c06 مشاهدة المشاركة
ياترى عايز اسعار الرش على الرخصه ولا متهرب من ليبيا..ههههههههه
والله حتي لو معمول تحت بير السلم مش مشكله

وكنت بسأل عن نمره 1
انا عديت علي محل فتح الله وميشيل عازر وفي محل كدا جمب ميشيل عازر بمحطه كدا مش فاكره وعديت علي شريف ابو ضيف وكلهم تقريبا كسفوني

المحل الي انا مش فاكر اسمه ورا جراج العتبه بيقلي المصري ب 7ج
والمستورد ماتش علبه فيها 500 ب 70ج سبته ومشيت
رحت لعازر لقيت عنده حجات بيقلي 60 و 70ج سبته ومشيت
رحت لفتح الله لقيته بيقلي جامو عامل 45 ولقيت الجامو البلي عامل 50

بصراحه جالي احباط ومشيت الت أسئلكم عايز حاجه محترمه وتكون رخيصه مهو لما تبقا الرشايه واقفه عليا ب 50 قرش ولا ب 70 قرش يبقا حرام
أنا اصلي من النوع الي عامل جوا اوضتي ميدان رمايه وكل ساعه كدا أخش اضربلي 4 او 5 ضربات ابل منام اضرب لقيت حاجه ف يالبلكونه اضرب يعني ممكن اكون بخلص 40 رشايه في اليوم
فانا عايز حد يديني المفيد ومن الاخر انا مقتنع ان في رش يبقا للصيد وبس دوت الغالي المستورد
لكن الرش الرخيص للعب
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس