الله ينور عليك يابشمهندس والله
انا كنت بربى الحمام الرومى الى حجمه ضخم ده بس بطلته لما اشتغلت علشان مبقتش فاضىله بصراحة بس كانت هوايه جميله جدا وطعمها حلو قوى

بس بصراحة انا شوفت فى موضوعك ده حمام عمرى فى حياتى مشفته ولا حته فى السوق
ربنا يزيدك من علمه
بالنسبه للموضوع تحفة تحفة وتم التقييم طبعا على اعلى درجة طبعا
ولو تحط لنا بقا جنب كل صورة سعر الجوز كام تبقا خدمت اخواتك خدمه كبيرة قوى
و ممكن بقا لاخوك نصيحة ايه هية الانواع الى لو ربيتها فى البيت تبقا مربحه سواء زينه او للاكل وسهل بيعها ؟
ولك منى الف الف شكر وربنا يبارك لك ويكفيك شر العين
__________________
سبحان الله وبحمدة , سبحان الله العظيم
تسلمي يا مصر انني الفدا/ بيدي ان مدت الدنيا يدا/ابدا لن تستكيني ابدا/انني ارجو مع اليوم غدا/ ومعي قلبي وعزمي للجهاد /ولقلبي انت بعد الدين دين / لكي يا مصر السلامة / وسلامة يا بلادي / ان رمى بحر سهامه /أتقيها بفؤادى / واسلمى في كل حين
المجموعه 73 مؤرخين http://group73historians.com/category
تحياتى ودعائى لكل اخوانى بالمنتدى (اخوكم احمد الكفافى)