اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal
أيه يا جماعه محدش بيشرتي رش خالص ولا أيه يريت تقولولي الرش الماتش اجيبه منين مصري
لنمره 1 وونمره 2 وسعره
|
الجامو الماتش او البرو ماجنوم هتلاقية عند السجلابي في الجيزة وسعر العلبه 35 جنية فيها 250 رشة
ولسه جايب الهوبي الالماني رشة كويسه برده عامله 60 جنية العلبه 500 رشة دي من عند الصياد المصري في شارع زكي بالتوفيقية