اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy
الجامو الماتش او البرو ماجنوم هتلاقية عند السجلابي في الجيزة وسعر العلبه 35 جنية فيها 250 رشة
ولسه جايب الهوبي الالماني رشة كويسه برده عامله 60 جنية العلبه 500 رشة دي من عند الصياد المصري في شارع زكي بالتوفيقية
|
مفيش حاجه مصري؟
عيزين حاجه العلبه ب 5 ج من الي بيبقا مستورد ومحطوط في علب كرتون مش عايز علب حديد