الموضوع: ايه الرش دة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-02, 09:31 AM   #15
سرسور
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
سرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريق
افتراضي رد: ايه الرش دة

هذه صورة للرش التركى فى العلبة الورق والرش الرماية المصرى والرش التركى فى العلبة الصاج
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1041.JPG
المشاهدات:	1342
الحجـــم:	1.35 ميجابايت
الرقم:	28994
يمكنكم مشاهدة الفرق بين الرش المصرى و الرش التركى
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد

فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
سرسور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس