عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-06, 11:55 PM   #1
Max.1
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Max.1
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,972
معدل تقييم المستوى: 16
Max.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Skype إلى Max.1
Lightbulb الصيادين سقعانين

الواحد الاول لما كان بيدخل المنتدى اول حاجه بيجرى عليها قسم صور الصيد و الرحلات و يفرح اوى لما يلاقى الصيايدين بيتقابلو و يصتادو مع بعض و دلوقتى بقى قليل لما الالقى حد حاطت موضوع رحله جديده هو فى القناصين ساقعنين من البرد ول همه يا رجاله كده ورونا الدبايح عايزين المنتدى يغرق دم تانى من اليمام و كله و كل سنه و انتو طيبين

اخوكو / مصطفى
__________________
اذا اكتمل العقل قل الكلام

خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم

مصطفى
Max.1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس