الصيادين سقعانين
الواحد الاول لما كان بيدخل المنتدى اول حاجه بيجرى عليها قسم صور الصيد و الرحلات و يفرح اوى لما يلاقى الصيايدين بيتقابلو و يصتادو مع بعض و دلوقتى بقى قليل لما الالقى حد حاطت موضوع رحله جديده هو فى القناصين ساقعنين من البرد ول همه يا رجاله كده ورونا الدبايح عايزين المنتدى يغرق دم تانى من اليمام و كله و كل سنه و انتو طيبين
اخوكو / مصطفى
__________________
اذا اكتمل العقل قل الكلام
خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم
مصطفى
|