عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-07, 07:35 AM   #2
fesal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fesal
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر الجديده
المشاركات: 1,299
معدل تقييم المستوى: 21
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده
افتراضي Re: رد: سؤال مهم للنوريكا جيت نمره 1 و 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
يا fesal باشا طالما بتتكلم عالجيت يبقى لازم تكلم احمد عطاالله على طول ( ده بعد اذن الصيادين الكبار طبعا ده انا تلميذهم ) ..

محير نفسك ليه يا باشا .. الجيت نمرة واحد عامله 1800 جنيه الى 1900 جنيه وموجودة وانزل اشتريها لحضرتك بنفسى من عند فتح الله هما عارفينى وبيعملوا معايا واجب .. ولو عايز نمرة اتنين ف دى انا سمعت ان استاذ هشام سمير بيبيعها على 2300 جنيه الى 2400 جنيه .. وطبعا البندقية بتكون زيرووو ... وعلى فكرة متدفعش اكتر من الاسعار دى لان ده اخرها ..

واى سؤال تانى انا تحت امر حضرتك او تكلمنى 01005017800 .. وتحت امر حضرتك فى اى وقت
أنا أول مبروح لاي محل بنسي أسامي البنادق من كتمه النفس فيريت تساعدني انا نفسي في حاجه مستعمله او كسر الزيروا يا بـــام يا نوريكا جيت
هوا تمن البام (وليس البايونير)21 كام عند فتح الله
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس