اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34
جميل قوى هو ده اللى فاضللى بعد ماقلبتها كلها ستانلس .. النيشان الفسفورى..بص ياباشا
|
الله اكبر عليك ياحج محمد بسم الله مشاء الله اللون مع اليد الخشب خلاها روعه
تسلم ايدك
__________________
سبحان الله وبحمدة , سبحان الله العظيم
تسلمي يا مصر انني الفدا/ بيدي ان مدت الدنيا يدا/ابدا لن تستكيني ابدا/انني ارجو مع اليوم غدا/ ومعي قلبي وعزمي للجهاد /ولقلبي انت بعد الدين دين / لكي يا مصر السلامة / وسلامة يا بلادي / ان رمى بحر سهامه /أتقيها بفؤادى / واسلمى في كل حين
المجموعه 73 مؤرخين http://group73historians.com/category
تحياتى ودعائى لكل اخوانى بالمنتدى (اخوكم احمد الكفافى)