اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max.1
فعلا انا كنت بشوف النقط دى فى المسدسات الحيه و مش لاقى ول مسدس صوت فى الشكل ده و انت فعلا فنان انك فكرت تعملها
|
يفندم ربنا يعزك من زوقك بس
__________________
سبحان الله وبحمدة , سبحان الله العظيم
تسلمي يا مصر انني الفدا/ بيدي ان مدت الدنيا يدا/ابدا لن تستكيني ابدا/انني ارجو مع اليوم غدا/ ومعي قلبي وعزمي للجهاد /ولقلبي انت بعد الدين دين / لكي يا مصر السلامة / وسلامة يا بلادي / ان رمى بحر سهامه /أتقيها بفؤادى / واسلمى في كل حين
المجموعه 73 مؤرخين http://group73historians.com/category
تحياتى ودعائى لكل اخوانى بالمنتدى (اخوكم احمد الكفافى)