والله العظيم انا بفتخر انى منتمى للمنتدى ده عشان فيه قناصين جامدين جدا زيك يا دكتور وزى الاستاذ محمد وفيق ... طلعة موفقة ما شاء الله ... ربنا يزيدكوا كمان يا رب وما تحرموناش من الطلعات الحلوة اللى زى دى ..
وباذن الله لو جيت كايرو فى الاجازة لازم اطلع مع حضرتك ومع استاذ محمد وفيق ومع دووولة كمان قصدى استاذ دوووولة هههههههههه ..