اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky
تسلم علي المجهود الرائع ............وصدقني عمر ماهيكون في مصر حاجة زي كدة ولو بعد 100000000000000000000000000000000000000000000 سنة هههههه
|
ربنا يخليك مرورك انت الأروع وأن شاء الله يكون فيه كدة فى مصر على ايدى ان شاء الله