الموضوع
:
طلب من صيادين القاهرة
عرض مشاركة واحدة
12-01-20, 10:32 PM
#
2
khawagah
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى:
0
رد: طلب من صيادين القاهرة
انا ممكن وصلهالك بس منعا للاستغلال هاخد منك 4000
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله يا حبى لو نازل اسكندريه والله مش هتأخر
وانا اكتر واحد مقدر موقفك عشان احنا طلاب ثانويه عامه
زى بعض وان شاء الله تلاقى
khawagah
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات khawagah