عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-20, 10:32 PM   #2
khawagah
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى: 0
khawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khawagah
افتراضي رد: طلب من صيادين القاهرة

انا ممكن وصلهالك بس منعا للاستغلال هاخد منك 4000
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله يا حبى لو نازل اسكندريه والله مش هتأخر
وانا اكتر واحد مقدر موقفك عشان احنا طلاب ثانويه عامه
زى بعض وان شاء الله تلاقى
khawagah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس