عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-20, 10:45 PM   #4
khawagah
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى: 0
khawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khawagah
افتراضي رد: طلب من صيادين القاهرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody مشاهدة المشاركة
ربنا يخليك ياباشا وياخد الثانوية العامة هههههههههههه
انت ادبى ولا علمى ههههههه
حولت ادبى بعد لما اتشردت فى علمى
انا فى 3
khawagah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس