الموضوع
:
طلب من صيادين القاهرة
عرض مشاركة واحدة
12-01-20, 10:45 PM
#
6
khawagah
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى:
0
رد: طلب من صيادين القاهرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody
ربنا يخليك ياباشا وياخد الثانوية العامة هههههههههههه
انت ادبى ولا علمى ههههههه
حولت ادبى بعد لما اتشردت فى علمى
انا فى 3
khawagah
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات khawagah