الموضوع: جاب ميا
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-21, 07:52 PM   #13
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: في بلاد الله الواسعة
المشاركات: 1,581
معدل تقييم المستوى: 141
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى
افتراضي رد: جاب ميا

لالالا يا ميدو ابقي هات القرن اشلهالك معايا هههههههههههههههه

بقي يا رجل تشمي بقرن في الزمن دا
الا قولي صحيح القرن الي كانت مع الواد جامدة ولا اي كلام ؟
انا لو منك اتفق مع الرتبة الي واقفة وقولة بايع القرن دي علي كام ههههههههههههههههه
طبعا بهزر وعلي فكرة في ناس كتير بتعمل مصالح من كدا للاسف يعني
NEW_Year غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس