لالالا يا ميدو ابقي هات القرن اشلهالك معايا هههههههههههههههه
بقي يا رجل تشمي بقرن في الزمن دا
الا قولي صحيح القرن الي كانت مع الواد جامدة ولا اي كلام ؟
انا لو منك اتفق مع الرتبة الي واقفة وقولة بايع القرن دي علي كام ههههههههههههههههه
طبعا بهزر وعلي فكرة في ناس كتير بتعمل مصالح من كدا للاسف يعني